• This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn more.

CoD4 {WAR} vs =[JFF]=

Hybrid

Cuckrighted
Warteam Member
wenn´s geht bitte ein Deutscher xD bin nicht wirklich begabt in Englisch ^^
ich übernehme, wir haben einen legit-only server mit cgac stream und einen 1.8 server cracked ohne stream. wär gut wenn ihr mit einen der optionen einverstanden seid, damit ein faires spiel gewähreistet ist.
Ihr solltet aktuelle punkbuster ordner haben, da beide server mit v 2.20 laufen.

to JFF, contact me on discord if you are interested in playing. i will try to organize it

the MINION

Im not a MINION, im a yellow Tic Tac
Banrighted
Warteam Member
xD macht nix mit gebrochenem englisch kommt man auch weit. Hab über clans mehr englisch gelernt als in der "Schule" :)

for our english friends: i told him that he can write too with broken english :) my english was "School english" and Little bad, but after i joined some Clans its getting better and better :)

M!nako

Registered
Hey danke für die Antworten ;) Hybrid hättest du zufällig Steam damit man heute Abend darüber schreiben könnte?! Bin gleich erstmal arbeiten und erst heute abend gegen halb 10 wieder zu Hause. LG ;)

el-cuxillito

Naderman
Banrighted
http://forum.justforfun-gaming.com/Rules/
Forum rules plz follow :)
I am also not good in English just I am trying to speak.
By other way you also can learn german xD
don't do it if you don't want to get the biggest headache of your life, trust me I learnt it.
xD macht nix mit gebrochenem englisch kommt man auch weit. Hab über clans mehr englisch gelernt als in der "Schule" :)

for our english friends: i told him that he can write too with broken english :) my english was "School english" and Little bad, but after i joined some Clans its getting better and better :)
Well that's right a year ago, he almost didn't understand anything. Now he has the same broken english than everyone except @GammaDeltaII, he is just an online grammar corrector xD

el-cuxillito

Naderman
Banrighted
@el-cuxillito Jetzt kannst du ihr Deutsch korrigieren :D
Nah kann ich nicht, mein Deutsch ist wirklich scheiße. Vielleicht Trobon oder redzYe oder Hybrid oder oder Minion oder die andere Deutscher können korrigieren dich, aber ich nicht xD
wait if you meant that chuck norris dude in my profiles comments, yes. thats nhatlam, forgot abt it
Forget it, I though they were nhatlam's profiles like others like I saw xD

Trobon

Game Admin
Game Admin
Nah kann ich nicht, mein Deutsch ist wirklich scheiße. Vielleicht Trobon oder redzYe oder Hybrid oder oder Minion oder die andere Deutscher können korrigieren dich, aber ich nicht xD
Nah kann ich nicht, mein Deutsch ist wirklich scheiße. Vielleicht Trobon, redzYe, Hybrid, oder Minion oder die anderen Deutschen können dich korrigieren, aber ich nicht xD

Sorry, had to :D

Ok!
Is the 6.8.2017 at 8.45 pm ok? We can use your server then I would register it on our homepage. 5vs5 SC? Add me on Steam {WAR}M!nako
I would need your server data

Greetz me!