1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

New Profile Posts

  1. shank
    shank Bauer
    bauer where are you never see in game ?
  2. shank
    shank Gisbourne
    is how are you mate ?
  3. I-ROCK
    I-ROCK GammaDeltaII
    Can u take a look on serv3 map rotations suggestions plz since mackk is always offline
    1. GammaDeltaII
      GammaDeltaII
      Yeah, I saw your post. Just waiting a little to see if more people have suggestions.
      May 20, 2017 at 6:03 PM
      I-ROCK likes this.
  4. ElementX
    ElementX -Ho-Oh-
    Guess you finally made the profile you like, it only took what, 5 tries ?
  5. -Ho-Oh-
    -Ho-Oh-
    Don't Hate Your Haters ^^ .Love Your Haters More Then Your Lovers ^^ .
  6. Gabs
  7. ElementX
    ElementX MavericK54
    lol, welcome back asthma
    1. View previous comments...
    2. MavericK54
      MavericK54
      You're really making this hard for me. You're stalking my logs, it'll be pretty easy for you to ban me again, should I fail to keep my word. Right? Show me that this is not all about bitchslapping me and I'll show you some love too.
      May 1, 2017
    3. el-cuxillito
      el-cuxillito
      I just made it like you wanted. You didn't want to realize that your way to go is not fine. So you got what you were looking for.
      May 2, 2017
    4. el-cuxillito
      el-cuxillito
      May 2, 2017
      ElementX likes this.
  8. ElementX
  9. Kissmyasthma
    Kissmyasthma rvL Joe
    Sorry to bother you too, but could you check my case? cuxilito banned me because he's insulted by my presence. I can't reason with him.
  10. Kissmyasthma
    Kissmyasthma el-cuxillito
    I just asked you to highlight the insults from the chatlog and you're telling me that I got banned because of the way I talked?
    1. View previous comments...
    2. Kissmyasthma
      Kissmyasthma
      Cuxi, love, you banned me already for asking what did I do wrong, surely you're not gonna ban me again? lol I don't particulary care about getting banned, I just want you to admit that you banned me for kicking your nade spamming ass. It's not gonna happen apparently. Admins seem to be ok with your senseless bs, so who am i to disagree.
      May 1, 2017
    3. el-cuxillito
      el-cuxillito
      I don't kick or ban people for killing me.
      Check what you said. Maybe in your mind is fine, not in mine, not in the other ones mind. Aceept that you got what you were looking for.
      If they are fine it's cause they agree with me. Trust me, they would let you know if they wouldn't agree with me.
      May 1, 2017
    4. el-cuxillito
      el-cuxillito
      In JFF we don't care if you are a pro or a noob, a cheater or clean player, a member/admin or a non member, here we try to be fair with everyone. That's a thing that you will never get why we do it.
      May 1, 2017
  11. s!mpl3
    s!mpl3
    Keep it simple. Grab a sniper and camp.
  12. Hybrid
  13. dudik
    dudik bakos33
    learn Russian asshole
    1. bakos33
      bakos33
      i ll keep banning you love <3
      Apr 25, 2017
      ElementX and OTe like this.
  14. dudik
    dudik
    but BAKOS real pidoras
  15. dudik
    dudik
    use a dictionary
  16. dudik
    dudik
    pidorashka is an insult
  17. ElementX
    ElementX dudik
    VIIITOS, my old pidorashka, you learned new english words, omg, thats so awesome!
    1. OTe likes this.
    2. bakos33
      bakos33
      Im about to buy him a dictionary
      Apr 25, 2017
      ElementX likes this.
  18. dudik
    dudik bakos33
    bakos
    1. bakos33
      bakos33
      Learn english
      Apr 25, 2017
  19. dudik
    dudik bakos33
    you're such a fucking sucker, one word GAY
  20. ElementX
    ElementX Gisbourne
    He is alive!!!
    1. Gisbourne likes this.
    2. Trobon
      Trobon
      Not sure if it's him or just his dead body :D
      Apr 15, 2017
      Gisbourne and ElementX like this.
    3. Gisbourne
      Gisbourne
      Hey boys, wanna see a ghost? :P
      Apr 15, 2017
      ElementX likes this.
    4. Trobon
      Trobon
      Yesh :3
      Apr 15, 2017